Cerca
Cerca solo tra i titoli
Da:
Cerca solo tra i titoli
Da:
Mag
Allerta prezzi
Forum
Nuovi Messaggi
Cerca...
Iscritti
Visitatori online
Nuovi Messaggi Profilo
Cerca tra i Messaggi Profilo
Novità
Nuovi Messaggi
Nuovi media
Nuovi commenti media
Nuovi Messaggi Profilo
Ultime Attività
New classifieds items
New classifieds comments
Classifieds
New items
New comments
Latest reviews
Search classifieds
TrainingCamp
Itinerari
Pianificazione
MTB
Media
Nuovi media
Nuovi commenti
Cerca media
Accedi
Registrati
Cerca
Cerca solo tra i titoli
Da:
Cerca solo tra i titoli
Da:
Nuovi Messaggi
Cerca...
Iscritti
Visitatori online
Nuovi Messaggi Profilo
Cerca tra i Messaggi Profilo
Menu
Install the app
Installa
Rispondi alla Discussione
Nuova Amflow con batteria da 800Wh e coppia massima di 105Nm.
Iscriviti al canale se non l'hai ancora fatto
(clicca qui)
.
Forum
Tecnica
Altre parti
Nuovo cambio Sram AXS - soluzione definitiva ????
JavaScript è disabilitato. Per una migliore esperienza di navigazione attivalo nel tuo programma o nella tua app per navigare prima di procedere.
Stai usando un browser molto obsoleto. Puoi incorrere in problemi di visualizzazione di questo e altri siti oltre che in problemi di sicurezza. .
Dovresti aggiornarlo oppure
usarne uno alternativo, moderno e sicuro
.
Testo
<blockquote data-quote="SandroRiz" data-source="post: 492184" data-attributes="member: 188"><p>per quello che può valere... questo tizio ha fatto una recensione di un anno con la sua Trek 9.9 che monta un t-type e che dopo 300miglia gli si è rotto </p><p></p><p>[MEDIA=youtube]LCO94CFMsZ8[/MEDIA]</p><p></p><p>Riassunto video fatto dalla AI:</p><p></p><p>The video is a review of the 2024 Trek Rail 9.9 e-bike after one year of ownership. The presenter has traveled extensively with the bike, riding across the U.S. from Florida to California. He shares both pros and cons about the bike.</p><p></p><p>**Pros:**</p><p>- The larger 750 Wh battery offers more capacity than the previous 625 Wh battery, though the presenter feels it depletes quicker.</p><p>- The Epic e-chip from Australia, installed to remove speed limitations, works well and is highly recommended for enhanced performance.</p><p>- The SRAM AXS shifting pods have held up well with only minor issues.</p><p></p><p>**Cons:**</p><p>- The SRAM Code Silver brakes perform poorly and are loud, despite attempts to fix them.</p><p>- Bontrager tires are deemed inadequate for rough trails, prompting the presenter to switch to Maxxis tires.</p><p>- The AirWiz system, designed for air pressure management, is seen as unnecessary.</p><p>- The elliptical handlebars make mounting devices difficult.</p><p><strong>- The SRAM T-Type transmission was a disappointment, with the chain and cassette failing after just 300 miles, resulting in costly repairs.</strong></p><p></p><p>Overall, the presenter regrets selling his previous bike, which he had customized and feels was superior. The video ends with footage of various trail rides across the country.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SandroRiz, post: 492184, member: 188"] per quello che può valere... questo tizio ha fatto una recensione di un anno con la sua Trek 9.9 che monta un t-type e che dopo 300miglia gli si è rotto [MEDIA=youtube]LCO94CFMsZ8[/MEDIA] Riassunto video fatto dalla AI: The video is a review of the 2024 Trek Rail 9.9 e-bike after one year of ownership. The presenter has traveled extensively with the bike, riding across the U.S. from Florida to California. He shares both pros and cons about the bike. **Pros:** - The larger 750 Wh battery offers more capacity than the previous 625 Wh battery, though the presenter feels it depletes quicker. - The Epic e-chip from Australia, installed to remove speed limitations, works well and is highly recommended for enhanced performance. - The SRAM AXS shifting pods have held up well with only minor issues. **Cons:** - The SRAM Code Silver brakes perform poorly and are loud, despite attempts to fix them. - Bontrager tires are deemed inadequate for rough trails, prompting the presenter to switch to Maxxis tires. - The AirWiz system, designed for air pressure management, is seen as unnecessary. - The elliptical handlebars make mounting devices difficult. [B]- The SRAM T-Type transmission was a disappointment, with the chain and cassette failing after just 300 miles, resulting in costly repairs.[/B] Overall, the presenter regrets selling his previous bike, which he had customized and feels was superior. The video ends with footage of various trail rides across the country. [/QUOTE]
Riporta Citazioni...
Verifica Anti SPAM
Invia risposta
Forum
Tecnica
Altre parti
Nuovo cambio Sram AXS - soluzione definitiva ????
Alto
Basso